Benimde 3 kızım olucak herkes olsun üzülme vs gibi şeyler söyledi. O kadad saçma geliyor ki bana .
Bu kadar hasta çocuklarımız varken , şükretmek çok mu zor anlıyamıyorum.
Rabbim kime ne yakıştırırsa 🤲🏻 sağlık olsun gerisi boş. Hayırlı evlat olsunlatr yeter ki.