Ela3466 benim ilk bebeğim ve erkek eşimin tarafından kim duysa olsun olsun diyor. Yani açıkçası kimin ne dediği umrumda değil çünkü biz şükrediyoruz 10 sene sonra evladımız olacağı için. Eşim de gönlü kızdan yanaydı çünkü kardeşleri hep erkek ve elinde büyümüşler ama erkek oldu diye de üzülmedi yani. Boşverin başkalarının ne dediğini eşinizde muhtemelen çevrenin söylemlerinden etkilenip üzülüyordur. Sağ salim alın kucağınıza inşallah 🩵