Neboss Demiralpmoms yaa baş ağrısı belirtiler arasında mıı anlamsız şekilde başım ağrıyor ilaç içmek istemiyorum regli geciktiriyor hemde gebelik varsa zarar vermesin diye 🥴
anneeolmkkk canimbebegim0909 düşük değilde kimyasal gebelik geçirdim canım beta değerim az yükseldi sonra düşüşe geçti regl oldum. Kimyasaldan sonra daha kolay hamile kalınıyor diyorlar umarım öyle olur
canimbebegim0909 anneeolmkkk ben de düşük yaptım da 5 haftalık hemen hamile kalmaya çalışıyorum regli olmadan o yüzden sormak istedim
Merveemctgcl anneeolmkkk ay ay ay benim de 28 ovülasyon yaptım ama hiç belirti yok ne akıntı ne kasık ağrısı valla bu ay da tutmadı gibi 😭
anneeolmkkk Neboss bir arkadaşımın hamileliğinin ilk zamanları hep baş ağrısıyla geçmişti olabilir canım o yüzden ilaç içmee
Merveemctgcl anneeolmkkk bu gün belimde ve kasıklarımda adet olucakmışım gibi ağrı var adet için erken değil mi bu ağrılar ya çok korkuyorum adet olucam diye gebeliğe dair zerre bi belirti yok 🥺
ecekralice anneeolmkkk ben ovülasyon kullandım ama pik göremedim. Akıntı oldu 15′inde oradan anladım aslında