Merveemctgcl anneeolmkkk bu gün belimde ve kasıklarımda adet olucakmışım gibi ağrı var adet için erken değil mi bu ağrılar ya çok korkuyorum adet olucam diye gebeliğe dair zerre bi belirti yok 🥺
anneeolmkkk Merveemctgcl âdet belirtileriyle gebelik belirtileri zaten aynı canım o yüzden sıkma canını 🌸
canimbebegim0909 Bugün erken gebelik testi yaptım ama negatif çıktı tutamadım kendimi dayanamadım ne yazık ki
Smanr anneeolmkkk benimde 29 u regl 25 inde erken gebelik testi yapacağım burda beo birlikte atalım sonuçları
canimbebegim0909 anneeolmkkk benim yumurtlamam ovulasyon testiyle 12 aralıktı tahminen bi 12-13 gün sonra da regli olunuyormuş o yüzden Bat 24-25 diyorum ama 27 olur diyen de var en geç 27 dedim
anneeolmkkk canimbebegim0909 ben yumurtlamadan sonra 15 gün geçmesi lazım diye biliyorum kuzum inşallah pozitife döner
canimbebegim0909 anneeolmkkk şu an on gün geçti negatif birkaç gün sonra daha yine yapacağım bakalım daraldım vallahi lütfen olsun ya ❤️🥹
anneeolmkkk canimbebegim0909 bende geçen ay kimyasal geçirdiğim için bu aydan umutluyum inşallah olur ikimizinde ve bekleyen herkesin🙏