anneeolmkkk geçen ay laboquick markada benim de böyle oldu canım.olgunlaşmadan çatlamış yazdılar buradan.ve olmadı geçen ay.gerçekten yumurtlama olmadı mı yoksa testin hassasiyeti mi azdı bilmiyorum.bu ay bir gebenin günlüğünden aldım ve pik gördüm.şuan pik değil senin de ama devam et bazen uygulamaya göre olmuyormuş farklı zamanda da olabilir.düzsnli mi adetin bir de kaç aydır düşünüyorsunuz.bizim 4-5 ay oldu sanırım