Neboss anneeolmkkk ayy benimde 28 🫠 kürtajdan sonra yeniden denemeye başladığımızın ilk ayı pozitif görürüz inşallah 🙏
gozde91 anneeolmkkk benimde 28 bende bekleyeyim burada :) testi perşembe gününden önce yapmayı düşünmüyorum
anneeolmkkk Neboss bende geçen ay kimyasal geçirdim inşallah görürürz pozitifii🙏 ne zaman test yapacaksın canım
Neboss anneeolmkkk 23 ünde pazartesi yapmayı düşünüyorum çünkü erken öğrenmem lazım pıhtılaşma varmış doktorum hemen iğneye başlıcaz dedi 🫠 negatifi görürsemde 25 inde tekrar yaparım 😅
anneeolmkkk GEBES3 yaa djsjsjsj bende eşimden gizli gizli yaptım bugün negatif çıkacağımı biliyordum ama bir umut işte ya😂😂😂
GEBES3 anneeolmkkk aynen öyle bende eşimde hissetmiş gibi soruyor 😊 dedim müneccimmisin 😊 tamam 25 nde yapalım o zaman
ecekralice anneeolmkkk ben ovülasyon kullandım ama pik göremedim. Akıntı oldu 15′inde oradan anladım aslında
anneeolmkkk Ben bu ay ovülasyon testi kullandım ama pik göremedim 18. günde testim epey bi koyulaştı ama diğer çizgi kadar koyu değildi yine testim bittiği işin bi daha yapmadım yumurtlama ne zaman oldu bilmiyorum ama geç olduğu kesinnn
Smanr anneeolmkkk benimde 29 u regl 25 inde erken gebelik testi yapacağım burda beo birlikte atalım sonuçları
GEBES3 anneeolmkkk hayır hiç belirti hissetmiyorum ara ara kasıklarımda bi hoş batma gibi oluyor sanki bi de tuvalete çok çıkıyorum onun dışında herşey normal sizin var mı
anneeolmkkk GEBES3 benimde şuanlık hiç belirtim yok geçen ay hamile olduğumu öğrendiğimde de hiç yoktu gerçi