aylaamomm evet canım bakalım doktor be diyecek. Bazı doktorlar da ısrarla vermiyormuş iğne hap filan amaçları neyse. Benim bir düşük oldu 9. Haftada bir de eylülde kimyasal, diğer gebeliğim ne zaman olur allah aratmadan 2025e kucağıma alırım yavrumu amin
Böyle pıhtılaşma çıktı ya inan moralim de bozuldu canım ama dedim öğrendik öyle düşün vardır bir hayır
Sen kaçlık sulandırıcı kullanıyorsun cnm?