BabyPelargos ayyuzlu99 hiç canınızı sıkmayın Allahın izniyle sağlıkla gelir bebişler. Ben hamile kalmadan önce gün aşırı ecoprin de içtim bilginiz olsun. Siz de başlayabilirsiniz
ayyuzlu99 BabyPelargos kaç mg başladın öncesinde arkadaşım? Randevu aldım bakalım ne diyecekler. Evet gelsin bebeişlerimiz bize bekletmesinler 😍😍
BabyPelargos ayyuzlu99 ecoprin hap kırmızı kutulu olan gün aşırı iç dedi doktorum ben de aklıma geldikçe içtim. Hamile kaldığımı öğrendiğim gün hemen 4000 lik kan sulandırıcı iğneye de başladık ecoprine de devam ettik çok şükür
ayyuzlu99 BabyPelargos çok şükür. Kimi doktorlar iğneye gerekmiyor heterozigot basit dese de baksana sulandırıcı içince cidden büyük oranda hamilelik ihtimali de yürünmüş ihtimali de artıyor ya
BabyPelargos ayyuzlu99 aslında doktorlar kaybın neden kaynaklandığını bilmiyorlar. Kan sulandırıcıları tedbir amacıyla içiyoruz. Yani gerçekten belki de bebekte genetik bozukluk vardır. Bunu anca Allah biliyor. Biz elimizden geleni yapalım.
ayyuzlu99 BabyPelargos tevekkül tedbir bizden gerisi allahtan aynen öyle canım. Ben elimden ne gelirse yapayım da
benim-kalbim-o aylaamomm merhaba bende şuan ikisini kullanıyorum iğne yaptıktan sonra baya bir yanma oluyor ve iğne yeri sonradan morarıyor sizinde öyle mi aceba ben mi yanlış vuruyorum anlamadım karnıma yapıyorum şimdilik
ayyuzlu99 benim-kalbim-o benim amcamın kızı da teyzem de vurundu göbek kol mordu canım. Morartıyor iğne endişelenme, ailede diğer piyango bana çıktı bende de pıhtılaşma çıktı
aylaamomm benim-kalbim-o koluna yap canım kol kısmıda yumuşak yede yapıyorum ben göbek çok yakıyor ve büyüdükçe zor oluyor bu zamana kadar bi kez göbekten yaptım çok yaktı
aylaamomm benim-kalbim-o koldada yine morarma oluyor ama bence göbek daha zor sert geliyor ve kasılıyor kolda salık yer gibi var ya yumuşak oralara vuruyorum bi gün bi kola bi gğn bi kola
benim-kalbim-o ayyuzlu99 bizde hiç kimsede yok ama bende iki genimde pıhtılaşmaya yakınlık çıktı 5 haftalıkken doktor başlattı ilerleyen zamanlarda bırakırız belki dedi sen doğuma kadar mı kullanacaksın
ayyuzlu99 benim-kalbim-o kaç haftalıksın canım şu an? Doktor kan sulandırıcıyı 8. Aya kadar kullanmam gerektiğini söyledi
benim-kalbim-o ayyuzlu99 şuan 6 haftalık canım 5. haftada başlattı doktor bebeği biraz büyütelim sonrasına bakarız dedi 14 haftalık bir düşüğüm oldu en azından o haftaları geçene kadar kullan dedi doktorum
benim-kalbim-o aylaamomm evet ya gerçekten göbek çok yakıyor ilerleyen zamanlarda koluma yapmayı düşünüyorum şuan karnım büyümediği için daha uygun ama çok yakıyor işte morartıyor
idid9393 ayyuzlu99 Benim de böyle çıktı sonucum, dr henüz görüşemedim, bilgi alabildiniz mi ne dedi doktorunuz
aylaamomm idid9393 4G/5G pıhtılaşma var canım yok denmez ama heterozigotsun belki iğne vermez yada hap kullanırsın tek doktor karar verir diğer sonuçlara göre