ayyuzlu99 Kızlar sonucum çıktı. Genetik doktor evet yatkınlık var dedi. Ama forumda okuyorum heterozigotlar yatkınlık homozigotlar kesin pıhtılaşma olan grup diye biliyorum yanlış mıyım? Doktor gerisini kadın doğumcu söyler diyip yolladı
arciha ayyuzlu99 Hayır heterogizot anneden veya babadan genetik olarak alındığı. Homozigot ise hem anneden hem babadan genetik olarak alındığını ifade ediyor. Sizin de pıhtılaşmaya yatkınlığınız var.
Patito__ ayyuzlu99 pai geni onemli dediker bnm heterozigot ama her sordugm dr homozigotta kesin veririz heterozigot a gerrk yok dediler Bence kullanin
Edadaada Benimde 3 tanesinde vardı,sonucun çıktığı gün hamile olduğumu gördüm testte kadın doğumcu Coraspirin başladı,dün keseyi gördük iğneye başladık sabah Coraspirin akşam da enox iğne yapıyorum canım
ayyuzlu99 Edadaada evet benim de kullanmam lazım sanırım. Tek düşük bir kimyasal oldu bu testle de pıhtılaşmamı öğrendim. Gözün aydın canım sağlıkla kucağına al darısı bana. Bu araca düşük yaşadın mı sen de?
ayyuzlu99 arciha arciha hiç böyle bir sonuç beklemiyordum, nedense şok etkisi yarattı. Doktor da işte şu an düşün sebebini biliyorsun onu düşün be hamile kaldığında doktorun planlar ne kullanacağını dedi
ayyuzlu99 Patito__ di mi canım ya benim de okuduğum bildiğim kadarıyla homozigotları çok ciddiye alıyorlar
arciha ayyuzlu99 Sandığımızdan daha fazla var sanırım toplumda ben de ilk öğrendiğimde şok olmuştum ama hamileyken her gün iğne vurulmak dışında bi etkisi olduğu söylenemez elinizde bi sonuç var artık nasıl olsa önlemi kolay olan bir şey.Regl gecikmelerini iyi takip etmek gerekiyor o yüzden olası bir kayıp yaşamamak için çok gecikmeden test yaptırmak en iyisi
ayyuzlu99 Patito__ allahım diğer hamileliğimde sağlıkla almayı nasip etsin bebeklerimi inşallah 💙 amin Sende var mı kuzum?
ayyuzlu99 Patito__ sana da nasip etsin canım aratmasın Allah. Hetero olunca vücut daha tolere ediyor herhalde
ayyuzlu99 arciha evet canım en azından sonuç elimizde diyorum. Benim teyzem de amcamın kızı da iki oğlunu dokuz ay iğne vurundular. İnan ki hiç umursamam kaç aysa vurunurum yeter ki rabbim sağlıkla almayı nasip etsin kucağıma. Senin kaç düşük sonrası baktılar canım?
Neboss ayyuzlu99 ben kürtaj oldum 1 hafta önce verdim pıhtılaşma için testi 2 aya çıkar dediler daha erken çıkar mı acaba diye 🥹
Grimsi Neboss evet daha erken çıkıyor yani hastaneden hastaneye değişiyordur belki bana da 2 ay dediler pıhtılaşma testi 15 günde kromozom analizi 1 ayda çıktı
aylaamomm ayyuzlu99 pıhtılaşman var canım ecoprin kullanman gerekiyor korunmayı bırakınca ve hamile kaldığında hem iğne oksapar hemde ecoprin kullanmalısın benimde böyleydi ben şuan ikisinide kullanıyorum
ayyuzlu99 aylaamomm evet canım bakalım doktor be diyecek. Bazı doktorlar da ısrarla vermiyormuş iğne hap filan amaçları neyse. Benim bir düşük oldu 9. Haftada bir de eylülde kimyasal, diğer gebeliğim ne zaman olur allah aratmadan 2025e kucağıma alırım yavrumu amin Böyle pıhtılaşma çıktı ya inan moralim de bozuldu canım ama dedim öğrendik öyle düşün vardır bir hayır Sen kaçlık sulandırıcı kullanıyorsun cnm?
benim-kalbim-o aylaamomm merhaba bende şuan ikisini kullanıyorum iğne yaptıktan sonra baya bir yanma oluyor ve iğne yeri sonradan morarıyor sizinde öyle mi aceba ben mi yanlış vuruyorum anlamadım karnıma yapıyorum şimdilik
Neboss Grimsi ben sadece pıhtılaşma için verdim özelde parmağımdan kan alıp da baktılar pıhtılaşmaya yatkınlık var dediler ama tabi hastanede verdiğim test daha garanti sonuç ama çıkacak pıhtılaşma biliyorum 🥹