Benimki biraz alakasız kalabilir ama bende kilo almaya çalışıyorum şuan 4.5 aylık hamileyim bikaç kilo verdim daha alamadım. Normalde de zaten bünyem kilo almaya müsait bir bünye değil yıllardır aynı kilomdayım. Sizce kilo almamış olmam normal mi bende mi diyetisyene gitsem ? Bu arada bebeğim haftasıyla uyumlu ve sağlıklı ama bende hiç iştah açılma vs olmadı..