2Princess1Mom prensesimveannesi 32 olmuş canım doğum 1415 de muayene ücreti. Doğum yılbaşından sonra tekrar artabilir dediler 😊
Masal7778 Selçuk tıpta Gökçen örgül beye gidiyorum detayliyi da onda yaptırdım çok çok memnunum kendisinden her gittiğimde her şeyi detaylıca anlatır detaylıca bakar bir sorun görse bile sizi korkutmadan açıklamalar yapar çok iyi bir hoca
sudezudesude 2Princess1Mom detaylı açıklamanız için çok teşekkür ederim aklımdaki soru işaretlerini giderdiniz sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🙏🏻 🌸
Elsiya-1 Medova Elnare alyazovaya gidiyorum çok tatlı bir kadın zor bir hamile kalma sürecim olmuştu o yüzden hiç değiştirmedim doktorumu doğumu da onda yapacağım
Beequeen Medicana Hastanesi’nde Rengin Karataylı’ya gidiyorum. Detaylı zamanı daha gelmedi ama Bedia Kara’ya gitmeyi düşünüyorum.
melekmi22 Karabiber123 doğum için evet çok memnunum sonrası için pek değil çünkü araştırma hastanesi biraz beni korkuttular lohusa halimle ama herkes bu şekilde olacak diye bir kaide yok iletişimsizlik yüzünden biraz sorun yaşadık nasip
melekmi22 Karabiber123 evet doğum için ben çok memnun kaldım sonrasında bir takım sorunlarımız oldu ama yine de ben tekrar orada dogum yapardım
Tugbaaltntas @melekmi22 şehir hastanesinden memnun musunuz acaba ben çok kararsiz kaldım oraya gitmekle
Tugbaaltntas @sudezudesude 15 temmuz kadın doğuma gidiyorum Mesut kucukosmanoglu doktorum ayrıntılı ultrasonu da orda yaptırdım
Miyosss 2Princess1Mom canm ben yaklasık 3.5 aydir Fatih hocaya gidiyorum. Aynı zamanda şehir hastanesinde de takibim var. Fatih hocada dışarıda yapılan testleri kabul ediyor sorun etmiyor ben şu zamana kadar hiç farabide tahlil yaptırmadım hep şehir hastanesinde yapıldı hepsine de sorun etmeden bakti ☺️
2Princess1Mom Miyosss Öyle mi kuzum? Valla ben de birisinin yalancısıyım 🤭 Duydum ve başıma gelmeden değiştirdim. 🥺
Miyosss 2Princess1Mom doğrudur canm belki onda farklı bi durum vardır o yüzden ordan istemiş olabilir. Hatta şöyle soyleyim salı günü gittim kontrole idrar yolu enfeksiyonum da var ilaca rağmen geçmedi. Bi tahlil yapalım kanda hiç vermemişsin uzun zamandır dedi 6 ocakta perinatolojiye gidicem hocam orda yaptırsam olur mu diye sordum tabiki sonuçlar çıkınca haberleşelim whatsapptan yaz mutlaka diye de özellikle söyledi ☺️