Byznrcok95 sudezudesude Konya Medicana Tuğba sekmenli tursun a gidiyorum detayliyi Medicana da Sibel özler yaptı
melekmi22 Karabiber123 doğum için evet çok memnunum sonrası için pek değil çünkü araştırma hastanesi biraz beni korkuttular lohusa halimle ama herkes bu şekilde olacak diye bir kaide yok iletişimsizlik yüzünden biraz sorun yaşadık nasip
melekmi22 Karabiber123 evet doğum için ben çok memnun kaldım sonrasında bir takım sorunlarımız oldu ama yine de ben tekrar orada dogum yapardım
Civciv123 Medicana rengin karataylıya gidiyorum . İlk doğumumuda onunla yapmıştım çok memnunum .ilgisi alakası normal doğumundesteklemesi hepsi çok iyi . Ayrıca çok samimi 🤗