esraasel34 Şuan kızım 2,5 yaşında tam hatırlayamıyorum ama sanırım 21.haftada demişti ilk ,doğuma kadar da tersti zaten doktorum tüp bebek olduğu için sezaryen planlamıştı ama suyum geldi, bebek tersti birde sezaryene karar verdiğimiz için yine sezaryen oldum