esraasel34 ymelike35 ayy Allah yardımcın olsun canım inşallah hayırlısıyla sagliklica alırsın kucağına gerçekten çok zor oluyor dediğin şeyleri bende yaşıyorum 1 buçuk yaşında bebeğim var bide çok zorlanıyorum ❤️
esraasel34 Mmihtiban ne alaka canım benim arkadaşım bebeği 4 aylıkken hamile kaldı cinsiyetleri farklı onu Allah bilir benim 2 yaş olcak araları ikisi de kız 😍
Girlmama esraasel34 çok bişey olacağını sanmıyorum sezeryan olursunuz sadece başkalarında da duymuştum
BilinmezBiri esraasel34 Evet inşallah dönerler bebişler kaldırımda aksak yürüyüş ve merdiven inip çıkmak işe yarıyor diyolar
Papatyamm63 esraasel34 benimde öyleydi doktor ayaklarını yukarı kaldır dedi duş aliken sıcak suyla karnına mesaj yap daha çok döner o