esraasel34 daha çok vakit var . Son doğum anına kadar bebekler dönebilir. Hareket konusunda ise benim bebeğim de öyle yani aynı anda karnımın her yerinde hareketlerini hissediyorum 😅sanki sağdan soldan çekiştirip ittiriyor gibi. Hareketli olması gerçekten bazen çok zorluyor , ağrı yapıyor olsada keyfini çıkarmaya çalışıyorum🥰 her hangi bir riskiniz yoksa tadını çıkarın 😍