Alone kesinlikle genel olmuştum ilk dogumumda gozumu açtığım da tek hissettiğim aci bibe4 surmusler sanki karnima sadece yaniyodu bune boyle dedim 🤣🤣 sonrasi gecti ayaklandim cabucak ama gozunu actigin an aciyi hissetmek bi anda noluyo dedim spinal kesinlikle daha iyi bende insallah 2. Bu sefer spinal olucam allahin izniyle