Alone Anne1214 aminnn rabbim size de kolaylıkla atlatmayı nasip etsin. Valla inanın bu sefer bende çok korkuyordum. Ama şükür korktuğum gibi olmadı sizin de olmasın inşallah 🙏
Nazerd Zeynepgmsbs61 bende ilkım sezeryan olmak istiyorum panik ayağım war daha önce kürtaj oldum bayıldım sancıdan 3defa
Zeynepgmsbs61 Nazerd sezeryanın stresi daha az gibi geliyor bana tamam uyandıktan sonra ağrı oluyor ama o suni sancıları filan korkuyorum dayanabilirmiyim diye 🥲 2,5 ayım kaldı doktorla konuşacağım bakalım
Leylaaa_46 Merve034 20 günde donuyordum yani yatıyordum . İlk sezaryenda daha geç iyilesmistim bunda öyle olmadı . 40 güne kadar tabi daha rahat yapıyorsun
Gnl54 Sunaaaaaaaa bende bundan çok korkuyorum ilkinde bişey hissetmiyorsun ama ikinci ve üçüncü bastirmalari hissettim çok canım yanmıştı
Sunaaaaaaaa Belirsizz benim ilkte 3 defa bastılar son ikisinde uyuşukluk geçmişti. Şimdi tekrar gebeyim de biraz korkuyorum o durumdan
Belirsizz Sunaaaaaaaa korkmayınn ben çok paniğim ve canım çok tatlıdır ben dayandıysam herkes dayanır:)
Sanemm99 Belirsizz bulantı ya da panik için herhangi bir ilaç veriliyor mu ? Normal de benim ilk doğumumda spinal sezeryan çok da rahattım arada mide bulantım olmuştu ama bi anda geçmişti şimdi tekrar o panikler başladı.
Belirsizz Sanemm99 evet zaten seni panik görünce bebek çıkınca sakinleştirici yapscağım diyolar sürekli mide bulantın var mı diye soruyolar ben aşırı paniktim doğumdsn sonra boşa panik yapmışım dedim
Gnl54 Sunaaaaaaaa mecbur yapmak zorundalar aşırı kanama varmı diye Mecbur dayanmak zorundayız bacım korkunun ecele faydası yok 😔