Anne1214 canım normalde ben genel anestezi istiyordum. Panik atağım var benim(öncekilerde genel oldu). Ama doktorum ve anestezi uzmanı 4. Sezeryan olduğu için spinalin daha sağlıklı olacağını söyledi. Çünkü içerde yapışıklık oluyormuş ve eğer var ise genel anestezide süre uzar o kadar baygın tutamayız bir de bebeğe narkoz gider dediler. Mecburen kabul ettim. Ama ekip o kadar iyiydi ki sürekli beni sakinleştirdi. Arada panik oldum felan ama çok güzel ilgilendiler. Ve inan ameliyattan gülerek çıktım alt taraf uyuşuk olduğu için ağrım felan da olmadı. Uyuşukluk geçince de düzenli ağrı kesici yaptılar. Sezeryan sonrası standart bir öneri olacak ama bol bol yürü ben ayaklarım açılınca hemen yürüdüm ve o yüzden gazım felan da hemen çıktı. Sadece ilk gün ağrım oldu bugün 5. Günüm ve hiçbişeyim yok inan. Hatta bebeğim küvezde ve her gün yanına rahatça gidebiliyorum 🥰