_tugcee [silindi] Benim kızımda 36. Haftada 2800 gr küsür doğdu ve maşallah sapasağlam sağlıklıydı🫶🏻🫶🏻
Melissduru [silindi] evet hatta vajinal doğum istiyorsanız zayıf doğması avantaj bile bence 😅 zaten çok hızlı kilo alıyorlar sağlıkları yerinde olduğu sürece bir problem yok
[silindi] Melissduru evet canım vajinal istiyorum nasip olursa 🥹 amin hepsi sağlıklı olsun inşallah 🌸
DidemB [silindi] 39+5=2830 37+3=2860 39+0=2740 doğdular Şimdi ki de geçen hafta 35 haftalık kontrolde 2540 tı kilosu. Sağlıkla kucağımıza alalım da minik bebekler çok çabuk toparlıyorlar doğduktan sonra
Assenas 34+5 te 2700 gr 49 cm çıktı 🥲 zargana gibi çocuk yaptım galiba ben de, boya gittiği kadar kilo da aldırabilseydim keşke 😂😂