[silindi] bizde bugün 36+0 olduk karın çevresi geriliğinden dolayı hafta da bir perinat takipliyim geçen hafta 2082 gr dedi doktor kilosuna bugün tekrar kontrolüm vardı gittiğimde hiç kilo almadığını söyledi ve pazartesi kontrole çağırdı perşembe de doğuma alırız dedi ama bilmiyorum nasıl kilo almaz o kadar besleniyorum dedim USG’lerde yanılma olabileceğinden bahsetti. Duâlarınıza bizi de ekleyin kuveze girmeden sağlıkla kavuşalım inşallah 😔