[silindi] Ahahaha genelde temizlik tarzı fakir egzersizleri yapıyorum. Yürüyüşte yapıyorum.Sancı giriyor aha diyorum o gün geldi. Sonra beş dk dinlenince benim bebe geri içeri kaçıyor. Hiç utanmıyor içerde durmaya kocaman oldu. 🤭😃 Sağlıkla doğsunlar inşallah 🥰🌸