[silindi] Balbebek012 🤣🤣 aşkım bana az gibi gelmişti ama iyiymiş herkes öyle diyor. Kaşar peyniri ceviz yiyorum bol bol 🤣
[silindi] Erkekannesiiiii o zaman hiç dert etme kendine kuzum sezaryende kilo sınırı yok herhalde bildiğim kadarıyla seninki de tosun olsun 🥹🥹
Erkekannesiiiii [silindi] sağlıcakla bı alsam kucağıma başka bişi istemiyorum 4 senedir bekliyoruz bu bebeği
Busramnida [silindi] 2700 doğmuştu ilk oğlum hiç bir problem yaşamadım önemli olan 2500 üstünde olması 2500 altı gözlem altında tutuyorlar genelde ☺️
[silindi] Erkekannesiiiii benim de öyle 3,5 yıllık evliyken hamile kaldım 🥹🥹 hepimiz sağlıkla kavuşalım inşallah canım 🌸
Erkekannesiiiii [silindi] bütün annelerin sağ salim alalim kucagimiza hepimiz birbirimize umut olalım❤️