Peri_Omer [silindi] normel ve ultrason hic bir zaman dogru bilmiyir ki zaten.. benim bebek buyuk az ye doktor 9 az beni uyardi cocuk 2700 dogdu
[silindi] Peri_Omer işte ben de ondan çekindim biraz 3 aşağı 5 yukarı ölçüyor dedi doktor hani çok değil de daha azsa diye düşündüm
Rabiamina [silindi] 36+5 2570 gr. Doktorum 3 4 hafta bir gerilik olmadığı sürece bu normal dedi. Ki zaten ultrasonda da yanılma payı oluyor. Onun dışında herkes 4 5 kilo çocuk doğurmak zorunda değil. Senin bebeğin de 3000 gr olarak doğar bu gidişle dedi
Aslaninannesi_ [silindi] oha canım sakın böyle şeyler yapma emin ol sen daha iyi bakar büyütürsün bebeğini 😀