AnayimBenAna_ [silindi] kilo kaybıda olmadı çok fazla mesela. Emme refleksi çok güçlüydü ve iştahlıydı. Hemen toparlandı tombikleşti 🤭
[silindi] Merveeildeniz benim eşim de 5e yakın doğmuş, kayınvalidem bunu çıkartırken ölüyorum sandım der her sefernde 🤣🤣🤣
Merveeildeniz [silindi] aynısını benim kv de diyor çok dikişim vardı çok zor doğdu küveze alındı genel laflar işte 😂😂
AnayimBenAna_ [silindi] inşallah inşallah çok hıçkırıyomu beriko çok hıçkırırdı karnımdayken doktor hıçkıran bebeklerin emme refleksi güçlü oluyor demişti bana :)
[silindi] AnayimBenAna_ her gün dakikalarca hıçkırıyor aşkım, bugün nstde de hıçkırdı 7 dk boyunca 🤣🤣
[silindi] keyfimin-kahyasi-misin Allah’tan kocam karıştırmaz bir şeye ama koalisyonları sağlam, görümcemle konuştuk 5 dk sonra eltim aradı 🤣🤣🤣
isiksinem45 [silindi] Ben dün gittim kontrole canm 33+2idim 2840kilo dedi doktorum çok şükür ben bu kadr beklemiyordum ama baya iyi maşallah Allah’ım sağlıklıca sıhhatlica kucağımıza almayı nasip etsin inşallah ❤️
Aslaninannesi_ [silindi] ne kadar cahil insanlar nasıl ebe olmuşlar bebek bu maksimum dogacağı kilo zaten 4 kilo önemli olan sağlıklı doğması hiç merak etme gayet iyi kilosu
[silindi] Aslaninannesi_ kız daha bu ne, hamile olduğumu öğrenince bana dedi ki doğumdan sonra hemen ağzına şerbet ver sarılık olmasın 🤣🤣🤣
[silindi] Yenianne6161 sağol canım içimi rahatlattınız, bana çekecek herhalde ben de minik doğmuşum 🥹
Aslaninannesi_ [silindi] oha canım sakın böyle şeyler yapma emin ol sen daha iyi bakar büyütürsün bebeğini 😀