[silindi] Mrymatls benim 34te 2400dü canım, bugün de 36da 2800 dedi, doktorum az vs demedi bana az geldi 🙂
Mrymatls [silindi] bence çok iyi kilo alıyor keşke banada bişey demese sürekli bu çocuk çok iri diyor korkuyorum🥹
[silindi] Mrymatls bence seninki de iyi ya korkma zaten 3 aşağı 5yukarı ölçüyor ultrason dedi, tam Gr ölçmüyormuş yani
Merveeildeniz [silindi] aynısını benim kv de diyor çok dikişim vardı çok zor doğdu küveze alındı genel laflar işte 😂😂
Deniz4848 36+2 de 3300 gram doğdu oğlum geçen ay Kiloya üzülmeyin kızım daha zayıf doğmuştu oğlumdan daha dirayetli bi bebekti açıkçası
Birbenbirbebek [silindi] 38 de 2750 doğdu hatta en son doktorum 2550 dedi ama ultrason yanılma payı sanırım