AyEr ya hiç o kaygılarla doldurma kafanı ben biraz rahat bi insanım doğrusu ama düşüğüme inanılmaz üzülmüştüm üstelik o zaman tam olarak çocuk istemiyorduk bile ama ondan sonraki gebeliğimde acaba buna da bişey olur mu diye hiç düşünmedim nasipten öte yol yok bilirim belki de ondan dediğim gibi belkide rahat bi insanım bilmiyorum. Ama kafanı bununla yorma inan düşük, kimyasal gebelik, anne karnında kalp atışı durması binlerce kadının başına geliyo çok olağan şeyler bunlar her gebelikte olacak diye düşünürsek çok yıpranırız☺️