Teonam Merhaba kızlar, 17+2 olduk bugün Allah’a şükürler olsun... iki gündür idrarı yaparken baskı hissi, kasıklarda ağrı , batma , kramp gibi durumlar yaşıyorum... sizde durumlar nedir neler yaşıyorsunuz sohbet edelim istedim 😊
AyEr Teonam bende dun doktora gıttım kasık agrısından oğlumun 17 haftalık oldugunu ogrendım cok sukur ıyıyız💙
Sitionline Teonam 18+2 😊🙏🏼 17. Haftamda hissetmeye başladım az az. Bu hafta daha da net hissediyorum kuvvetlenmiş Bebiş :) ama bi sıkıntım Yok hissetmesem hamile değilim dicem karnım da çıkmadı
Kubrakuzey Teonam hastayım ölüyorum😭 hiç durmadan öksürüyorum kasıklarım öksürmeye bağlı sanıyorum çok acıyo baş ağrım geçmiyo 🙄 17+2 biliyosun☺️
erda Teonam 17+6 yız kasıklarımda mı desem karnımın altında mı yerini de tam kestiremiyorum bir sızı oluyor oturunca dinleninde geçiyor.
Kubrakuzey AyEr ultrason ölçümüne göre mi 17 haftalık olduğunu öğrendiniz? Eğer öyleyse onu baz almıyosunuz sata göre haftanızı söylüyorsunuz. Yanlış anlamadıysam yazdığınızı bunu anladım ben😂
AyEr Kubrakuzey aynen canım ben adet tarıhımı yanlıs bılıyormusum bır kagıda yazmıstım esım dun bulmus suan dogru haftadayız ben sanıyorum 5 ekım doktor dedı 1 ekım gercekten oyleymıs😂😂
AyEr Kubrakuzey ay masallah benım ılk bebegım öldü benımde oğlum olucak allah nasıp ederse saglıkla gelsınlrr ❤️