Teonam valla sana bişey söylim mi şimdi bebeğin hareketlerini de hissediyorum ya artık doğuma kadar gitmem ben😂😂 kız oğlum çok korkuyo doktordan e oğlumu bırakacak kimsem yok geçen hafta eşim 2 gün benim için bi gün dayısı için izin aldı işi de sıkıntılı biliyo musun o yüzden gidemiyorum aslında ilk gebeliğimde bende 15 günü geçtiğinde deliriyodum gitmedim diye ama ikinci gebelikte önceliğin kucağındaki oluyo çünkü içerdekinin rahatı yerinde biliyosun😂😂