myangelson evet maalesef idrarda enfeksıyon çok oluyor ozellıkle gebelık yokken de gecmırmıs ınsanlarsak hep oluyor ama ne güzel hemen anlıyorsunuz en guzelı erken tedavıye geçmek, enfeksıyon kaynaklı benımde suyum gelmıstı ınan ne kadar korkardım post bıle açtım ama anladım kı her bebek kendıne özel❤️
Bı kaç ay sonra doguma gun aldık dıye post açacaksın ınanıyorum ve dört gözle beklıyorum❤️
Guzel dıleklerın ıcın allah razı olsun ınsallah çok kolaylıkla bıter gıder bebısınle ılgılenmekten buraya bıle gıremezsın 🥹😊