perikizmom_ Rabbim şifa versin 🤲🏻 dogurunca gör diyenler genelde hamileliği sıkıntısız geçenler oluyor şahsen benim düşüncem sağlıkla bebeğimizi kucağımıza alalım doğunca daha kolay olur en azından bir çözümü falan oluyor şuan zamanında sağlıklı doğuma odaklandim ben 🥲 hamile insanları boş boş korkutuyorlar 🤦🏻♀️