myangelson masallah allah 37 lerı gormeyı nasip etsin çok sevindim❤️ gecmısı tamamen at kafandan ve şuankı bebısıne odaklan sende buraya gelıp senın gıbı annelere tesellı vereceksin zamanı gelınce❤️
Ayrıca ne güzel dikiş tutmus daha o seni coook uzun süre götürür, enfeksiyon için de hıc korkma ayda bır rutın tahlılle fark edılıp önüne gecılıyor o rısk genelde hıc takıp olmayan annelerde oluyor.
ilk bebegım 33 de doğu sonu hüsran tabı hem yoğun enfeksıyon doğum sonrası 1 hafta hastane de yattım, ustelık rahım ağzım kısaydı.
Yarın tam 37 haftalık oluyorum ve doğumum var ustelık bunda da serklajlıyım enfeksıyon vs gecırdım ara ara kanamalar yaşadım çok korkardım aynı şeyler olacak dıye ama ınan her bebegın kaderi başka nasıl kı kardeslerımızle bızım kaderimiz başka onlarınki de öyle. Meleklerımız cennette bızlerı bekleyecek ve şükürler olsun kı bu dünyada da rabbım nasıp etmıs annelıgı 37 haftaya ulaşacaksın Allah’ın ıznıyle❤️ bazı güzel şeylerden önce cefa sonra sefa🥹