Deniiizzz idrar tahlili+idrar kültürü verdim. Tahlilde çok fazla bakteri çıktı o yüzden doktor dedi ki kültürde de üreme var yazması lazım bu değerlerle dedi. Eğer üreme olmadı yazarsa test yanlış derim tekrar test verirsin dedi. Çünkü idrar tahlilinde zaten sorun çıktı fazlaca