Turuncukadin Bedk56 bana anlatmadilar işte saçma sapan. Üreme olur mutlaka bakteri çok çıkmış dedi doktor ama bakalım
Melissayda @De25 ne kadar az ilaç o kadar iyi diyor doktorlar o yüzden 3litre için siz içemiyorsanız limon sıkın daha rahat içersiniz belki
Turuncukadin myangelson saçma sapan ya keşke söyleseymiş doktora sordum da bakteri çok fazla dedi üreme görülür muhtemelen ama görülmezse tekrar bakacak
Turuncukadin Serap09 ay onu nasıl yapıcam anlamadım ki nasıl kesicem yani yarıda. Doktor çok fazla bakteri var üreme çıkar muhtemelen dedi ama üreme görülmedi derse bir daha tekrarlayacak testi
Serap09 Turuncukadin yani ilk çişe oturdunuz bir yudum tuvalete yaptınız vajinayi silin güzelce tekrar çiş yapın o kabın içerisine verin bu şekilde oluyor cisinizi durdurmayi deneyin sizin yaptığınız gibi sonuç yanlış olacaktır
Brcuburci Turuncukadin idrar kültürü ilk idrar oluyor canım sonra bidaha daha idrar istiyorlar onada devamını koyuyorum ben hep öyle yaptım☺️
Deniiizzz Turuncukadin hiç alakası yok daha yeni verdim ve sonucum geldi. Kendini korkutma hiç gönlünü ferah tut 🌺
Turuncukadin Deniiizzz yaa sonuç çıktı mı. Hep üreme yok diye çıkıyordu ama bu kez üreme olur dedi doktor üreme yok derse bir daha test isterim dedi. Çünkü idrar tahlilinde çok fazla bakteri çıkmış
Brcuburci Turuncukadin canım bende öyle yapmıştım doğrumu anladım bilmiyorum da ilk idrsri kültüre hemen ardından değiştirdim ikinciyi yaptım beklemeden detay verdim kusura bakma😂
Deniiizzz Turuncukadin nasıl yani zaten idrar kültürün de üreme yok yazması lazım üreme yok zaten sorun yok demek
Turuncukadin Serap09 doktora sordum da bu testin sonucu gelmeden tekrar veremezsin dedi. Yanlış çıkacağını düşünmüyorum çok bakteri var çünkü dedi
Serap09 Turuncukadin anladım ozamn siz sonuç gelene kadar bol su içerek bekleyin ozamn doktor öyle dediyse
busyet2002 Turuncukadin hemşireyim idrar kültürü verirken vajinayı güzelce temizleyip ilk idrarı biraz yapıp orta idrardan örnek vermeniz gerekiyor
Turuncukadin busyet2002 ah işte sizin gibi bir hemşire denk gelseydi ben de düzgünce verebilirdim testi ama olmadı