Ssdg vajinal kulturum temiz çıktı ama akintim cok fazla fakat her akintinin mantar enfeksiyonu olmadigini soyledi doktorum geceleri fitil kullaniyorum akintiyi tetiikler dedi gebelikte akinti hormonlardan dolayi olur dedi önemli olan yeşil olmamasi koku olursa rengi dönerse ve kaşıntı yanma acı olursa o zaman enfeksiyon diyebiliriz dedi. Ben 3 defa kutu fitil kullandim ama degisen bir sey yok artık saldım gitti nornal akintidir diyip duruyorum🙂