Prenseslerim_ Canım o kadar anlıyorum ki acını. Bizim de ense kalın çıkmıştı 12.haftada Cvs yapıldı maalesef trizomi 18 çıktı benimde dünyam başıma yıkıldı. İlk gebeliğim korkuyorum kaldıramayacağım bi acı yaşamaktan. Doktorlar aldırın dedi ama biz devam ediyoruz şu an 20.haftadayız. Cuma günü doktor kontrolüm vardı bacaklarını çapraz tutuyo her gittiğimiz de böyleydi doktor doğduğunda da böyle olabilir dedi. İnsanın evladı için bunları duyması o kadar zor ki canım çok yanıyor. İnşallah sonucunuz temiz gelir dua edeceğim sizin için, ense kalınlığı ne kadar çıktı