Merve_eee Aldırmamakla en iyisini yapmışsınız. Doktorum ilk gebeliğimde olumsuz olurda sonuçlardan bahsedeyim dedi. Hayır dedik bahsetmeyin. Çünkü biz ne olursa olsun aldırmayacağız. Tamam dedi. En iyisini yapmışsınız ki arkadaşıma hasta dediler hatta doktoru aldırmadı diye tavır yaptı o da doktorunu değiştirdi. Çok şükür hiç bir şeyi olmadı. Gayet sağlıklı. Komşumuz 40 yaş üstü doğum yaptı, şeker hastası ve aldırmadı. Çok şükür çok tatlı bir bebek oldu, şu an ilıkula gidiyor sağlıklı. Içimizdekini Allah bilir. Kulu nerden bilsin.