Merve_eee haklisin canim .aramizda oöan .ben doguma gidince 2 sene önce 1,5 yasimdaki kiuoma bir gün bakti ve ben hastanedeyken bu cocu piskologa götr yemez icmez cok hareketli.hemen bosan kican adam olmaz söylendi 20 sene önceki konulardan bahsetti herzaman oldugu gibi .bende yeni dogum etmistim o anda tahamülüm sifirdi yeter yillardir eskileri anlatiyosun 1 gün bakamadin cocuma git evine ozaman destek degil moral bozuyosun olmazki diye söylendim bende ogünden beri küstü.teyzeme dedim whatsappden engelimi kaldirin gideyim barisalim diye kaldirmadi .