Bizede ikili test sınucu ve ense kalınlığı sebebiyle trizomi 18 riski 1/27 giibi ciddi bir oran verdler amniyosentez sonucu temiz aldık. Doğuma 1 hafta kaldı detaylı ultrasonda da herşey normal cıktı. Tabi bu süreç bir zamana yayıldığı için cok stresli bir hamilelik geçirdim. Umarım sizinde boşu boşuna üzüldüğünüzle kalır 🙏🏻