Merhabalar, bebeğime ense kalınlığı nedeniyle cvs testi yapıldı ön raporda trizomi 18 çıktı. Aldırın dediler ama aldırmadık kalbi çok güzel atıyor. Detaylı rapor için doktora yazdığımızda kültür örneğinin kötü olduğunu tekrar yayma yapılacağını söylemiş testi yapan merkez. Şüphe düştü içimize ön raporda sağlıklı bakılmadı mı acaba diye. CVS testi yaptırıp yanlış sonuç alan var mı? Ya da genetik rahatsızlık tanısını konup bebeği sağlıklı doğan? Cevap verirseniz çok sevinirim çok zor bi dönemden geçiyorum