babyandmom__
Birebir aynı durum diyemem ama 20. Haftada detaylı ultrasonda rahim ağzımın kısaldığı farkedildi acil yatış yapıldı ve rahim ağzına serklaj dikişi konuldu, çok riskliydi ameliyat bebek ve kese büyüktü suyun patlama ihtimali çok yüksekti. Şükürler olsun şuan 36. Haftaya geldik, ama o günden beri tuvalet ve duş harici ayağa kalkmıyorum tamamen yatıyorum. Serklaj dikişi bebeğimi hayata ve bize bağladı şükürler olsun. Zor kaygılı ve yorucu bir süreç, psikolojik olarak insanı çok yıpratıyor kolay değil. Ama pozitif kalın inanın o günler geçiyor gebelik ilerliyor, tek tavsiyem sadece yatın istirahat edin zorunda olmadıkça ayağa kalkmayın, Rabbim evlatlarımızı sağlıkla bize bağışlasın🌺