27+5 günlük gebeyim bugün karın ağrısı şikayetiyle doktora gittim. Doktor rahim ağzımın kısaldığını, bebeğimin doğum kanalında olduğunu ve ilaçlarla en fazla 33 haftayı görebileceğimizi söyledi. Kızlar bu durumda olup sağ salim bebeğini kucağına alan, ya da yaptıklarıyla 37-38 haftaları gören varsa yardım etsin lütfen kafayı yiyeceğim 🙏🏻🙏🏻🙏🏻