Ben 30 yaşındayım 3 yaşında kızım var suan 15 haftalık hamileyim ilerleyen zamanlarda psıkoljık olarak nasıl olurum bilemem ama benim fikrim ve ruhsal olarak yaşadığım şey 30 yaşından sonra bebek yapmak degılde bakmak onemlı oluyor çünkü 30 dan sonra ınsan daha dingin huzurlu bir yaşam istiyor hem 26 yaşında evlendım 27 yaşında anne oldum geçen yıl dan hamile kaldığım aya kadar hep düşündüm acaba tekrar aynı performansı gösterecek miyim düşüncesiyle yatım kalktım ama sonunda yaptık Rabbim güç kuvvet versin inşallah zor evet ama Allah büyük