Asilzedemom çocuk doktorumuz ideal yaş aralığının 3 olduğunu söyledi. İlk bebeğim yaşına kadar emdi devamında ek gıda sevdiği için bıraktı sanırım. Tv çok zararlı hiç izletmedim ikincisine de kreş yaşına kadar izletmeyi düşünmüyorum. Yemek, uyku düzeni oturduğu için zor olacağını düşünmüyorum. Zaten tv karşısında bebek büyütmek için planlıyorsa hiç bu işlere girişilmemeli.