Bereninannesi onu en iyi siz bilirsiniz çünkü her çocuk farklıdır. Kimi çok daha uyumlu kimi çok zordur. Mesela ben oğlum 2 yaşına girdi hemen çocuk istedim, çünkü oğlum hem tuvaleti öğrendi hem düzenli uykuya geçti hemde yemek konusunda bir zorluk çıkarmadı, 1 yaşına kadar Annemden emdiğim süt burnumdan geldi ama sonrası için fazlasıyla mükafatını aldım. Şuan oğlum 3 yaşında 38 haftalık hamileyim kızıma, çok rahat olacağımı düşünüyorum, biraz çocugumuzla alakalı bir durum, oh artk rahatım diyeceğiniz evre deyseniz ve son bir seneyi kusursuz bir uykuyla geçirdiyseniz neden olmasın, yapın bi tane daha 😅