Bende ilk öğrenip muayeneye gittiğimde ultrasonla duymamıştık kalp sesini. Daha önce kayıp yaşadığım için çok korkmuştum doktor telaşımı görünce vajinal muayene ile baktı ve kalp sesi duyulmuştu 🥹 6+2 çok geç bir zaman değil bence sizde çarşamba günü gittiğinizde duyacaksınız kalp atışını 🫶🏻 Doktorunuzdan vajinal muayeneyle denemesini rica edin isterseniz. Güzel haberlerinizi bizimle de paylaşın lütfen 🙏🏻🫶🏻