tanhc özeldeki direk yüzde 99 riskli dedi ordan çıkıp devlete gittim devletteki doktorda duymadı kalp atışını çarşamba gel kan ver dedi ona göre bidaha bakalım dedi kötü düşünmek istemiyorum inşallah erkendir 6+2 miş kese var güzel gelişmiş bebekte var dedi oluşmuş hiç ağrım yok hiç kanaman felan olmadı