Bende devlete 6+4 te gittim kese var bebek yok dedi beni korkuttu boş gebelik vs alttan muayene istedi kabul etmedim daha küçük diye kendi dr uma iki gün sonra randevum vardı gittim bebişi de kalp atışını da duyduk sonradan oluşabiliyor kendinizi korkutmayın özellerdeki cihazlar bile birbirinden farklı gösterebiliyor ya da geç döllenme olabilir o yüzden geriden gösterebilir ultrason haftasını göre içinizi ferah tutun umarım sizinledir bebeğiniz