Bulut54 Hulyakuzu ilk hamileliğimde 22. Haftada hissettim. İkincisinde 15+4 lerde hissettim. Normaldir. Sorun yoksa çok dinlemeyin vücudunuzu. Akışına bırakın. Tevekkül💕
Oykuarden 0680 kaçıncı haftada güçlü hissetmeye başladınız ben 26. Haftadayım hala güçlü tekme atmıyor kayma gibi dolandığını hissediyorum
0680 Oykuarden 26 da hissettim ben güçlü şeklde şuan 28+6 yız her hareketi hissediliyor. Kilo ve göbek çevresi yağ oranıyla da çok bağlantılı birşeymiş bu.
FatmaMom -37- ilk hamileliğiniz mi ? İlk hamilelikte geç heraketlilik oluyor ilk degilse 20. Haftadan sonra veya önce hareket etme olasılığı var ama ilk hamilelikte baya geç oluyor 24 gibi hissetmeye başlarsınız benim ilk hamileleğim 23 hafta ve hissetmiyorum normalmiş hafiften kelebek hissi var sadece 😋
Deletedmom_121 keyfimin-kahyasi-misin ben 26 ya girdim de dünden beri hareketleri çok az hissediyorum sizde de öyle mi endiselendim ya 😑
keyfimin-kahyasi-misin Deletedmom_121 Sureklimi bu durumda az hissedebilirsin normal bu aslında ters sonmustur Yorgundur uyuyodur 😂😂 biraz daha takip edip doktora git istersen için rahat eder Yeri ufaktan daralmaya başlıyor Etken olabilir yada gün içinde yorukuyosan bebekte yoruluyodur
Mommywolf İkinci gebeliğim 13.haftada net olarak hissettim hareket ettiğini. Tekme olarak değilde gezindiğini net olarak anlayabiliyorum. İlk gebeliğimde de 16 da hissetmiştim 🥰🥰
Meryem_mm Hulyakuzu 15.haftada kas seğirmesi olarak hissettik şuan 21 hafta ara ara oluyor hareketlenmeler
Dyge Ben de 19. Haftada hissettim ilk kez,ilk gebeliğim. Ama sürekli hissedilmiyor bir gün hissedersem iki üç gün hissetmedim. Sanırım hafta ilerledikçe daha net olacaktır🥰
Nurrr26 Hulyakuzu ilk hamileliğim 17. Haftada sanki balık kayar gibi değişik hisler oluyordu 20. Haftaya girdiğimde tekmesini hissettim 1 gün sonra dışardan görebilmiştim. Güçlü tekmesi geldikten sonra devamı geliyor😇
mervedmrcn Hulyakuzu ben ilk 17. Haftamda hissettim 20den sonra dışardan da görülüyordu hareketleri benimde ilk hamileliğim🐣
essmommm Hulyakuzu ben 17den beri net hissediyorm 25 hafta olduk dışardanda belli oluyor artk cok hareketli. Ama ilk gebelikte daha gec hissediliyo diyolar yakında hissedersiniz🌸
hatice_aygun2 Hulyakuzu 15 haftada minik minik hissettim şuan 22 haftayim sanki içerde savaş veriyor 🤣
Yarenn24 Benim ilk gebeliğim ilk hareketlerini 19. Haftada hissettim böyle seyirme gibiydi tam net olarak 22. Hafta da tekmesini hissettim şimdi 33 haftalık oldu yerinde durmuyor kızım kıpır kıpır 🤭💖
0Seda0 Hulyakuzu Ben 20+2 19.haftada minik minik hissetmeye başladım ama şuan maşşallahı var 🫠 kıpır kıpır