Hulyakuzu ilk gebeliğim 60 kiloyla hamile kaldm, 2 kilo falan almştm belki hissetme konusunda etkilidir bilemiyorum. 15 de ufak hareketler hissetmeye başladm sonra 16+4 te tamam bu bebek dedim ufak ufak pıt pıt vurma ya da seğirme gibi. Ama 18den-19 gibi daha da netleşti. 21 deyiz şuan dönüyor ya da hareket ediyor gibi hissediyorum. Özellikle yemek saatlerinde artıyor , acıktığımda ya da yemek yedikten sonra oynamalar daha net. Geceleri uyumaya gittiğimde de hareket oluyor sanki ben uyuyacakken uyanıyor gibi. Tatlı yedikten sonra hareket artıyor bi kere un helvası yedim baya oldu, bi deneyin bakalm🙊Herkesin vücudu farklı, zamanı gelince hepimiz hissedicez kızlar 💕🧿