Hanifeee Merve6521 lekelenme oluyor öı açık kahverengı felan bende de kaşık agrısı az az leke var cuma gıttın kese var dedi 1 hafta snra bebek oluşur diğer hafta kalp atısı dedi
Merve6521 Hanifeee yok canım lekelenme de olmadı ama kanda TSH değerim yüksek çıktı ilaca başladı doktor lekelenmelerin için doktora gittin değil mi erteleme muhakkak git
Hanifeee Dorammm Dorammm benımde açık kahverengi oldu acaba gırsem mı dıye soruyorum progestron için. Kaşık agrısı ve bacaklarda uyuşma oldu gectınaukur
Dilek5252 Yenianne3 7+4 üz bugun kalp atisini duydum cok sukur gecen haftayi yogun mide bulantisi asiri halsizlik yorgunluk yasayarak gecirdim suan hicbiri yok 🤷♀️
Yenianne3 Denizlina09 ya cok sevindim sağlıkla kucagınıza alın peki size ekstra bir bilgi yada ilaç verdimi doktorunuz
Yenianne3 Yenianne3 ben 5 haftalıkken bana kalp atışı için 10 gün sonra gel demişti regeminis max diye takviye edici ilaç vermişti sadece bende tedirginim biraz
Denizlina09 Yenianne3 zaten troid hap, iyot takviyesi, progestan ve folik asit içiyorum şuan ekstra bir şey vermedi.
Yenianne3 ozge76 çok sevindim sağlıcakla kucagınıza alın ekstra birşey dedimi doktorunuz birdahaki kontrolünüz nezaman🫶
AdaEcem ozge76 bende bugün gittim kalp atışı duydum. Kan idrar verdim ,yarın sonuçlar için tekrr gideceğim 🤲
cauuv1 ozge76 hayırlı olsun:) muayeneniz nasıl geçti doktor nelere baktı ne bilgiler verdi size? Yarın ben de 6+1 olucam ve ilk randevum var insallah bende duyarımm atış
MollyCo Yenianne3 duydum cok sukur, 2 hafta sonra tekrar kontrole cagirdi. Isteyen herkese Allah nasip etsin 🙏🏼
Senonif Yenianne3 6+3 dedi bugün doktorum ultrasona göre 🥹🤲🏻 miniğim yolda ve kalp atışını da duyduk çok şükür Bulantı çok arada bazen oluyor, mesela bu sabah kahvaltı hazırlarken öğürdüm ama gün içinde başka olmadı öyle 😅